Select Page

Virtual Assistant

Ik breng rust en eenvoud

Hoe ik kan helpen

Verlies je veel tijd met dingen die je niet graag doet?

  • Heb je het gevoel dat je veel tijd verliest door dingen die je niet graag doet of waar je niet zo goed in bent?
  • Dat je te weinig tijd hebt voor de dingen die je echt graag doet?
  • Verlang je naar meer rust en eenvoud?
  • Zou het een verademing zijn als iemand je die dingen uit handen kan nemen waar jij niet blij van wordt of niet zo goed in bent? 

Dan help ik je graag.

Stuur me een e-mail via hallo@ilselathouwers.be.

Ilse Lathouwers

Vooral de zorgeloosheid die Ilse biedt, is ronduit fantastisch.

Ilse Lathouwers

wat ik doe

Waar ik jou mee kan helpen

  • Organisatie: Ik ben goed in dingen uitzoeken, in orde brengen, regelen en organiseren. Getting things done.
  • Communicatie: Ik schrijf graag en goed. Ik breng de boodschap op een duidelijke, professionele en toffe manier over.
  • Creatie: Ik vind het heerlijk om mooie dingen te maken die er professioneel uitzien. Documenten, websites, visuals, foto’s, brochures …
  • Administratie: Mails beantwoorden, offertes en facturen maken en sturen, andere documenten in orde brengen. Geef al die taken maar aan mij.
  • Structuur en efficiëntie: Ik breng orde in de chaos. Ik zorg voor eenvoud en overzicht. Ik kijk hoe we dingen op een snellere en gemakkelijkere manier kunnen doen. Ik haal uit het grote geheel snel de essentie.
  • Praktische denker: Ik zie precies welke stappen nodig zijn om van A naar B te gaan. Ik zie ook overal mogelijkheden en oplossingen.
R

Getting things done

Ik ben een doener. Ik heb weinig woorden nodig en werk snel en efficiënt. Ik ben de ideale rechterhand, want ik zie precies wat je nodig hebt.

d

Goed georganiseerd

Ik zorg voor rust, structuur en overzicht. Ik heb een praktisch denkend hoofd en zie welke stappen nodig zijn om van A naar B te geraken.

Good vibes

Ik zorg voor good vibes. Ik zie altijd de positieve kant, heb gevoel voor humor, ik voel mensen goed aan en kan goed luisteren.

Mijn achtergrond

Over mij

  • Diploma: Master Bedrijfspsychologie (UGent).
  • Ervaring: Meer dan 23 jaar.
  • Afdelingen: Ik werkte voor HR, Learning & Development, Communicatie, IT, Marketing, Sales, Administratie en Customer Service.
  • Jobs: Ik heb ervaring als Copywriter, Technical Writer, Webdesigner, Usability Specialist, Interne Communicatie Specialist, HR Assistant, Project Coordinator, GUI Tester, Trainer, Recruiter, Telemarketeer, Administratief Bediende en Virtual Assistant.
  • Zelfstandig: sinds 2011. Ik werkte lang als freelance recruiter, maar daarnaast heb ik een bedrijf gehad waarmee ik websites maakte en een ander bedrijf waarmee ik trainingen gaf.

En ik heb heel wat tevreden klanten. 🙂

Ilse Lathouwers

I loved and appreciated every minute of working with Ilse

Testimonials

Wat mijn klanten zeggen

Als klant ga je steeds op zoek naar een top service en dat is wat wij bij Ilse hebben gevonden.

Een duidelijke, snelle, transparante én kwalitatieve service is waar zij voor staat.

Vooral de zorgeloosheid die Ilse biedt is ronduit fantastisch.

Als klant en ondernemer zaken uit handen kunnen geven en weten dat deze met de uiterste zorg worden behartigd, geeft niet alleen gemoedsrust maar draagt ook bij tot de groei van je onderneming. Er wordt optimaal geluisterd naar de wensen en verwachtingen, die zij in alle vlotheid verzorgd.

Heel tevreden met het mooie werk van Ilse!

Valérie Verween

VVC Consultancy

I really enjoyed working with Ilse since she is a great and reliable person. She completed the assignment with much effort and commitment. Furthermore she showed us her creativity, flexibility and last but not least enthusiastic attitude.
Thanks Ilse for your great support!

An Pauwels

Nitto

 

Ze heeft dadelijk feeling met wie je bent, wat je wil uitstralen en in de wereld zetten.

Stefania Verlinden

EQualified

Zonder veel woorden werd aangevoeld wat mooi zou passen.

Mieke Vanderkeel

Praktijk Muna

It’s been a pleasure working with you and you have always run a thorough and well structured process!

Callum Sarsfield

Pullmann Global

I’ve loved working with you and am thankful for all the hard work and effort you put in on behalf of me and the marketing team.

Emma Dutton

Hyundai Construction Equipment

She was amazing, from start to finish. When we met for our first meeting to gauge whether we would be a fit, I loved her straight away. She’s kind, smart, understands quickly, she has so many creative ideas and she helped me to feel comfortable immediately.

She works extremely fast! It was amazing how quickly she got things done, and how much progress she made in just 2 days.

I loved and appreciated every minute of working with Ilse.

Liesel Teversham

Savvy Self Growth

Super professioneel en met passie. Zo zie ik het graag en werk ik het liefst. Ilse begreep me onmiddellijk en betrok me heel erg in het ontwikkelingsproces. Ik kreeg de website waarom ik vroeg, en ze bracht het nog eens naar een professioneel niveau. Ik ben zo fier op mijn site!! Waarvoor dank Ilse. Topper!

Philippe Vroonen

Artist, illustrator, castle builder, Flipka

Ik heb Ilse tijdens onze samenwerking ervaren als iemand die initiatief neemt en de lopende zaken goed en professioneel opvolgt.

Zij is een rustige en innemende persoon. Ze houdt ervan de zaken simpel te houden en het overbodige zo veel mogelijk te elimineren om alzo rustig en stressvrij te kunnen werken.

Hierin zie je ook haar oplossingsgericht denken naar boven komen en dat bewonder ik aan haar.

Kortom Ilse is een fijne persoon om in je team te hebben en die heel wat werk kan verzetten.

Johan Thiels

Hyundai Construction Equipment

Als je een vliegende start wil nemen met je bedrijf en hiervoor een ondernemend en luisterend oor zoekt, dan kan Ilse jou zeker een grote stap verder helpen.

Lieve Picard

Human Architects

Ilse heeft mijn stijl & ideeën snel kunnen opvangen en vertalen in aangepaste tekst en foto’s voor mijn website. Zij heeft een vlotte pen, is creatief, heeft oog voor details en stijl die bij je past. 

Valerie Theys

Upside Down Coaching

She works extremely fast!
It was amazing how quickly she got things done

Goed om te weten

Praktische info

Hoeveel uur?

Ik ben momenteel 32 uur per week beschikbaar.

Locatie

Ik ben een virtual assistant, dus ik werk altijd vanuit mijn Home Office in Houthalen.

Tarief

  • 65€ per uur voor zelfstandigen
  • 75€ per uur voor bedrijven met min 10 werknemers. 

It’s been a pleasure working with you and you have always run a thorough and well structured process!

Heb je interesse?

Samenwerken

Klik op de knop hieronder, beantwoord de vragen en ik neem snel contact met je op om verder af te stemmen.